Χωρίς επεξεργασμένη ζάχαρη, χωρίς βούτυρο, ένα κέικ που μοσχοβολάει espresso από την πρώτη μπουκιά. Το μέλι και οι χουρμάδες χαρίζουν φυσική γλυκύτητα ενώ η
Όλα μαζί φτιάχνουν ένα κέικ πολύ διαφορετικό από όσα έχεις δοκιμάσει μέχρι σήμερα, πεντανόστιμο, αρωματικό με τραγανό σουσάμι σε κάθε μπουκιά. Το ξύσμα και
Οι μηλόπιτες είναι από τα πιο αγαπημένα γλυκά του σπιτιού, όμως συχνά περιέχουν αρκετή ζάχαρη και λιπαρά. Σε αυτή τη νηστίσιμη ανάποδη μηλόπιτα επιλέγω
Οι ώριμες μπανάνες δίνουν υπέροχη υφή και φυσική γλυκύτητα, ενώ οι χουρμάδες ενισχύουν τη γλυκιά γεύση χωρίς να χρειάζεται να προσθέσω ζάχαρη.
https://youtu.be/R1KyCDnCC3Q
Το αλεύρι βρώμης